maanantai 28. helmikuuta 2011

Ole hyvä ja kiitos

Ole hyvä kymmenestä yhteisestä vuodestamme.
Ole hyvä ystävyydestäni.
Ole hyvä välittämisestäni.
Ole hyvä avustani.
Ole hyvä tuestani.
Ole hyvä huolestani.
Ole hyvä ajastani.
Ole hyvä energiastani.
Ole hyvä ajatuksistani.
Ole hyvä antamistani lahjoista.
Ole hyvä työpaikasta josta sait uusia parempia ystäviä sekä palkan jolla rahoittaa sen mikä on sinulle tärkeää.
Ole siis hyvä kaiken edelle menevistä känneistä ja ihmisistä joiden kanssa teillä on se yhteistä.

Olen antanut sinulle tämän.
Ole hyvä.

"Kiitos" että sain olla se kenelle ystävyytemme merkitsi enemmän.
"Kiitos" että olit minulle tärkeä.
"Kiitos" että opin olla odottamatta liikoja ihmisistä.
"Kiitos" että opin ettei kaikkiin lupauksiin voi luottaa.
"Kiitos" ystävyyden merkitsemättömyydestä.
"Kiitos" että viimeinkin tajusin olevani sinulle yhdentekevä.
"Kiitos" jokaisesta tunnista jona odotin sinulta vastausta.
"Kiitos" jokaisesta tapaamisesta joka viime hetkellä peruit.
"Kiitos" että loukkasit myös ystäviäni minun itseni lisäksi.
"Kiitos" siitä illasta jona kaikki tapahtui.
"Kiitos" että opetit minulle elämän prioriteetit.
"Kiitos" että osasit ymmärtää minua.
"Kiitos" ettet sulkeutunut.
"Kiitos" että koit halua selvittää kaiken.
"Kiitos" että suljit minut ulkopuolelle.
"Kiitos" että lakkasin olemasta.
"Kiitos" että opetit kuinka ystäväkin voi olla kaksinaamainen.
"Kiitos" että näytit kuinka helppoa tämä kaikki sinulle oli.
"Kiitos" tiedosta jossa ainoastaan minä olen syypää.
"Kiitos" kaikesta kivusta, jok´ikisestä kyynelestä.
"Kiitos" ahdistuksesta.
"Kiitos" siitä että itkin öisin itseni uneen.
"Kiitos" surusta.

Kiitos että viimein lähdit.

En enää koskaan halua nähdä sinua.


Minä vihaan sinua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti